woensdag 14 oktober 2009

Vooruitgang..

Het is zover, er zit eindelijk schot in de zaak! Ik heb een van de handlangers van Rogier te pakken. Die vent is echt zo gek als een deur! 
Hoewel ik veel ondervraging technieken ken, lijkt geen enkele te werken. Ik weet niet hoe tot deze man moet doordringen. Die man lijkt steeds de belangrijke onderwerpen te ontwijken door over het weer te gaan praten. Ik heb nog nooit iemand gezien die zo van roddelen houd, het lijkt wel een bejaardensoos!

Maar goed, aan roddels en het weer heb ik niets. Ik moet Rogier te pakken krijgen, hij is met zekerheid het brein achter de hele operatie. Laura zal zich wel afvragen waarom ik deze handlanger mee heb genomen. Simpel, om een vis te vangen heb je een worm nodig, aas, meer dan dat is deze man niet.

Ik hoop dat Rogier mijn puzzel op twitter weet op te lossen. Daar lijkt hij wel van te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten