maandag 12 oktober 2009

Klok der Raadsel

Nou, uren en uren achter elkaar lopen prutsen en ik heb eindelijk dat ROT raadsel opgelost! Had het niet verwacht dat het zolang zou duren voor dat ik die ROT klok had ontcijfert.Ik vraag me nu alleen af waarom je zo'n woord zou willen verbergen. Wat heb ik nou aan dit woord, Rogier moet dit maar eens gaan uitleggen.

Nu zul je je wel afvragen waarom ik nog niet het woord heb genoemd. Simpel, ik ben nogal tijd opzoek naar een partner en als die net zoals ik het woord kan vinden. Het is niet zomaar even een simpele baan, waarbij ik alles doe en jij met de eer kunt opstrijken. Je zult er hard voor moeten werken!

Trouwens, ik had al eerder gemeldt dat ik bezig ben gegaan met Twitter. Wie precies wil weten waar ik uithang kan daar gewoon even kijken. De URL is http://twitter.com/unknowncasesLaten we hopen dat ik snel de tekst op de kaart heb opgelost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten