zondag 11 oktober 2009

De zoektocht

Vandaag heb ik zeer productieve dag gehad. Om de verdwijning van Melissa te kunnen oplossen heb ik me als eerste op het klokje gestort. Wat ik op de achterkant van dit klokje tegen kwam was de tekst QESNO. Ik ben er alleen nog niet achter wat dit betekend. Net als de kaart, ook een merkwaardige geheimtaal achtige zin.

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een merkwaardig geheimtaal is die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Buiten het oplossen van dit raadsel had ik ook wat behoefte aan vermaakt. Ik dus voor de lol nu een twitter account aangemaakt, het rare was dat op het moment dat deze online kwam Rogier spontaan vrienden met me werd en dat hij tegen me begon te praten.

Ondertussen begin ik te bezwijken onder het aantal cases die open staan en heb ik op mijn site een systeem gemaakt zodat iedereen mij kan helpen met het beantwoorden van openstaande vragen.

Ik ben benieuwd of hij me iets meer informatie kan verschaffen over Melissa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten