zondag 11 oktober 2009

De ontmoeting

Een paar uur geleden kreeg ik een telefoontje, van iemand die zichzelf voorstelde als Rogier. Hij vertelde dat er geen tijd meer was en dat hij Laura moest spreken, maar dat ze niet meer wilde luisteren naar wat hij te vertellen had. Tijdens ons gesprek bleef hij maar herhalen dat er geen tijd meer was en dat alles zoals men het kende zou veranderen en vergaan. Het punt is dat ik nu na dit gesprek er nog steeds niet achter ben met wat voor persoon ik nou sprak.Sprak ik nou met een kidnapper, moordenaar, of iets compleet anders.. zoals als een alien of iets dergelijks. Een ding is zeker ik moet deze Rogier in de gaten proberen te houden.

Aan het eind van het sprek begon Rogier spontaan gehaast te praten en eindigde met de zin: Als je contact met me wilt houden moet je dit oplossen! Waarna de verbinding werd verbroken.

Ik heb van Laura een aantal spullen gekregen, waarin, zoals het nu lijkt, een verborgen bericht zit. Ik ga dit eens goed onderzoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten